Lo que le economia de India pote inseniar al paises latinoamerican

Lo que le economia de India pote inseniar al paises latinoamerican

India, previemente le “joiel del corona” del imperio britannic nunc es un del major beneficiarios del globalisation economic mundial.

Le secunde pais le plus populate del terra, con unes 1.100 milliones de inhabitantes, India se ha convertite in un del capitales mundial del informatica e del communication moderne, al puncto de que illo jam provide 70% (septanta pro cento) del servicios informatic de omne le mundo.

A causa de illo, quando hic in Los Angeles nos usa nostre telephonos pro conversar con nostre compania de telephonos, multo probabilemente nos debera conversar–sia in anglese, sia in espaniol–con empleatos in India, le quales, a 14 (dece quatro) mille kilometros de distantia essayara a resolver nostre problemas instantaneemente e presentar un bon imagine del companias que les emplea.

Solmente in le citate de Bangalore, in un altere epocha un urbe in le fundo del povressa massive, il ha actualmente 1.850 (mille octo centos cinquanta) companias de informatica que emplea 450 (quatro centos cinquanta) mille ingenieros juvene, responsabile pro le major parte del 23.000 (venti e tres mille) milliones annual de dollars que India recipe in renta de ille sector de su economia.

Lo que es multo interessante, specialmente pro Latinoamerica, es que isto ha essite possibile proque cata anno le universitates de India produce 330.000 (tres centos trenta mille) ingenieros nove.

Naturalmente, le altere factor basic es que in India un ingeniero recipe unes 3.500 (tres mil cinque centos) dollars annual, durante que in le Prime Mundo a cambio del mesme travalio un ingeniero gania no minus que 60 (sexanta) mille dollars.

Ma on non debe oblidar que ille salario de 3.500 dollars es le triple de lo que gania un medico de India. Assi, gratias al combination de ille duo factores, in pauc annos jam se ha levate ex le povressa unes 130 (cento trenta) milliones de personas, secundo le governamento de Nove Delhi.

Il ha differentias importante inter India e China, cuje apertura al mercato international verso le fin del annos 70 (septanta) esseva quasi total. Etiam nunc le governamento de China intervene fortemente in su economia, e su intervention se traduce a in rigiditate laboral per le paternalismo del stato, le falta de infrastructura, barrieras diverse, e numerose regulationes que discoragia multe investitores.

Ma le reformas in India, que comenciava solmente al initio del annos 90 (novanta), se concentrava in le apertura del sector de servicios de su economia, e le Stato faceva le formidabile decision de investir milliones de dollars in le education a omne su nivellos.

Io crede que Latinoamerica debe imitar iste successo de India e investir in le preparation de laboratores qualificate pro assimilar le continuemente augmentante sophistication del technologia que emerge in le seculo vinti e un.

(Adaptate de un articulo per Roberto Alvárez Quiñones publicate in “La Opinión”, Los Angeles, California, le 11 de febrero de 2007)

Lo que la economía de India puede enseñar a los países latinoamericanos

India, la otrora “joya de la corona” del imperio británico ahora es uno de los mayores beneficiarios del globalización económico mundial.

El segundo país más poblado de la Tierra, con unos 1.100 millones de habitantes, India se ha convertido en una de las capitales mundiales de la informática y de la comunicación moderna, al punto de que ya provee el 70% (setenta por ciento) de los servicios informáticos de todo el mundo.

Por eso, cuando aquí en Los Angeles usamos nuestros teléfonos para conversar con nuestra compañía de teléfonos, lo más probable es que quien responda, tanto en inglés como en español, sea un empleado indio que a 14 (catorce) mil kilómetros de distancia tratará de resolver nuestros problemas al instante y presentar una buena imagen de la compañía que los emplea.

Sólo en la ciudad de Bangalore, en otros tiempos una urbe hundida en la pobreza masiva, hay actualmente 1.850 (mil ochocientos cincuenta) compañías de informática que emplean a 450 (cuatrocientos cincuenta) mil ingenieros jóvenes, responsables de la mayor parte de los 23.000 (veintitres mil) millones anuales de dólares que India recibe in ingresos de ese sector de su economía.

Lo que es muy interesante, especialmente para Latinoamérica, es que esto ha sido posible porque cada año las universidades de India producen 330.000 (trescientos treinta mil) ingenieros nuevos.

Claro, el otro factor básico es que en ese país un ingeniero recibe unos 3.500 (tres mil quinientos) dólares anuales, mientras que en el Primer Mundo por el mismo trabajo un ingeniero gana no menos de 60 (sesenta) mil dólares.

Pero no se debe olvidar que ese sueldo de 3.500 dólares es el triple de lo que gana un médico indio. Así, gracias a la combinación de estos dos factores, en pocos años ya han salido de la pobreza unos 130 (ciento treinta) millones de personas, según el gobierno de Nueva Delhi.

Hay diferencias importantes entre India y China, cuya apertura al mercado internacional a fines de los años 70 (setenta) fue casi total. El gobierno de China aún interviene fuertemente en su economía, y su intervención se traduce en rigidez laboral por el paternalismo estatal, falta de infraestructura, trabas diversas y numerosas regulaciones que desalientan a muchos inversionistas.

Pero las reformas en India, que comenzaron apenas a principio de los años 90 (noventa), se concentraron en la apertura del sector de los servicios de su economía, y el Estado hizo la formidable decisión de invertir millones de dólares en la educación a todos los niveles.

Creo que Latinoamérica debe imitar este éxito indio y invertir en preparar mano de obra calificada para asimilar la cada vez más sofisticada tecnología que emerge en el siglo veintiuno.

(Adaptado de un articulo por Roberto Alvárez Quiñones publicado en “La Opinión”, Los Angeles, California, el 11 de febrero de 2007)

What the Economy of India Can Teach Latin-American Countries

India, previously the “jewel of the crown” of the British Empire is now one of the greatest beneficiaries of world econmic globalization.

The second most populous contry in the world, with some 1.1 billion inhabitants, India has become one of the world’s computer-science capitals, to the point that it is now providing 70% (seventy percent) of the computer services in the entire world.

Because of all this, when we use our telephones here in Los Angeles to talk with our telephone company, quite probably we will have to address ourselves, whether in English or Spanish, to employees in India, who, at a distance of 14,000 (fourteen thousand) kilometers, will try to instantly solve our problems and present a good image of the companies that employ them.

Just in Bangalore itself, at another time a city in the depths of massive poverty, there are now 1,850 (one thousand eight hundred fifty) computer companies that employ 450,000 (four hundred fifty thousand) young engineers, responsible for most of the $23,000,000 (twenty-three billion dollars) that India receives each year in income from that sector of its economy.

What is very interesting, especially for Latin America, is that this has been possible because each year the universities of India produce 330,000 (three hundred thirty thousand) new engineers.

Naturally, the other basic factor is that in India an engineer gets about $3,500 (three thousand five hundred dollars) a year, while in the First World for the same work an engineer earns no less than $60,000 (sixty thousand dollars).

But it should not be forgotten that that salary of $3,500 (three thousand five hundred) dollars is three times what a physician earns in India. So, thanks to the combination of those two factors, in a few years some 130,000 (one hundred thirty million) people have been raised out of poverty, according to the government of New Delhi.

There are important differences between India and China, whose opening to the international market toward the end of the 1970s was almost completely unrestricted. The government of China still intervenes strongly in its economy, and its intervention translates into labor rigidity because of state paternalism, a lack of infrastructure, various barriers and numerous regulations that discourage many investors.

But the reforms in India, which started only at the beginning of the 1990s (nineteen nineties), were concentrated in opening up the service sectors of its economy, and the state made the important decision to invest millions of dollars in education at every level.

I believe that Latin America should imitate India’s success and invest in preparing workers qualified to assimilate the continually increasing sophistication of the technology that is emerging in the twenty-first century.

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