Michael Moore face un film contra le capitalismo.

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Michael Moore ha retornate al schermo gigante pro attaccar le systema bancari de su pais e le personas qui lo gere.

“Capitalismo, un historia de amor”, es le film le plus recente de Moore in le qual ille examina le actual crise financiari global e commenta sur lo que sta a facer fiasco in le economia del Statos Unite.

In altere productiones Moore ha attaccate le systema de sanitate, le cultura del armas de foco in le Statos Unite, e le guerra in Iraq.

“Io ha volite facer un film sur le capitalismo desde ante un anno e medio. Finalmente io ha comenciate”, diceva Moore. “E io videva multe cosas concernente personas qui ha perdite lor empleos e lor casas, con hypothecas que entrava in execution”.

Con su ira accostumate, Moore affirmava que le problema comenciava ante quasi 30 annos con le application del mensuras economic del presidente Ronald Reagan, le quales reduceva le impostos al americanos le plus ric e relaxava le restrictiones bancari.

“Io pensa que nos ha un systema economic injuste e antidemocratic que va contra le principios in le quales nos suppostemente crede: democratia e comportamento ethic que nos oblige a assumer obligationes con le dispossedites”, diceva ille. “Io io pensa que nos debe cambiar fundamentalmente lo que move nostre economia. Si nos no face isto, nos va a continuar a haber problemas, e le cosas va a esser etiam pejor.

“Capitalismo, un historia de amor”, explora le salvamento del grande bancas per le governamento federal del Statos Unite e lo compara a como le empleados de parve interprisas se trovava sin travalio e sin pagamentos de disoccupation.

Moore anque discoperiva un alarmante practica de un compania que assecurava le vita de un numero de su empleados e recipeva le beneficio de $5 milliones post le morte de un de illes durante que su familia non recipeva ullo.

In despecto del serietate del thema e le profunde effecto que le crise ha habite in le vita de multe statouniteses, Moore ha potite injectar un pauco de comedia a in su film. In un occasion, ille essaya a realisar un arresto de citatano contra alicun del gerentes executive del bancas e exige que illes retorna le moneta que illes recipeva in le pachetto de salvamento.

On demandava a Moore como ille pote justificar facer un critica tan sever contra le capitalismo durante que ille recipe le appoio economic del grande studios e distribuitores. Su responsa esseva typicamente belligerante.

“Io me servi de un del fiascos ultragiose del capitalismo. On debe memorar que un capitalista venderea a vos le corda con le qual vos le penderea si ille poteva ganiar moneta in le transaction”, diceva Moore. “Nos ha un systema economic injuste e antidemocratic, que va contra le principios in le quales nos supostemente crede.”

Le cineasta diceva que ille habeva sparniate su moneta pro arrivar a un die como iste, in le qual ille pote producer films sin trovar se ligate al capitalistas del pais. “Io ha mi proprie moneta pro facer mi proprie films”, ille diceva, “E non me importa lo que pensa le fures capitaliste del pais”.

Ben que Moore insiste que le capitalismo non es le cammino a sequer, ille non offere un alternativo clar pro reformar le economia, ma ille advoca pro le proprietate dividite del interprisas in forma de cooperativas, monstrante un gruppo de companias ubi iste systema ha date bon resultatos.

Post lancear tante information al auditorio durante su film, Moore diceva que ille spera “que le americanos comenciara a eveliar se un pauco pro vider que illes participa in un systema que sta a futuer les”.

Michael Moore hace una película contra el capitalismo.

Michael Moore ha regresado a la pantalla gigante para atacar el sistema bancario de su país y a las personas que lo manejan.

“Capitalismo, una historia de amor”, es la película más reciente de Moore en la que examina la actual crisis financiera global y comenta sobre lo que está fallando en la economía de los Estados Unidos.

En otras producciones Moore ha atacado el sistema de salud, la cultura de las armas de fuego en los Estados Unidos y la guerra en Irak.

“He querido hacer una película sobre el capitalismo desde hace un año y medio. Finalmente empecé”, dijo Moore. “Y vi muchas cosas en torno a gente perdiendo sus empleos y sus casas, con hipotecas que entraron en ejecución”.

Con su acostumbrada ira, Moore afirmó que el problema comenzó hace casi 30 años con la aplicación de las medidas económicas del presidente Ronald Reagan, que redujeron los impuestos a los americanos más ricos y relajaron las restricciones bancarias.

“Pienso que tenemos un sistema económico injusto, no democrático, que va en contra de los principios en los que supuestamente creemos: democracia y comportamiento ético que nos obliga a asumir obligaciones con los desposeídos”, dijo. “Y pienso que debemos cambiar fundamentalmente lo que mueve nuestra economía. De lo contrario vamos a continuar teniendo problemas y las cosas van a ser aún peores.”

“Capitalismo, una historia de amor”, aborda el rescate de los grandes bancos por el gobierno federal de los Estados Unidos y lo compara a cómo los empleados de pequeñas empresas se encontraron sin trabajo y sin pago de desempleo.

Moore también descubrió una alarmante práctica de una compañía que sacaba seguros de vida a un nombre de sus empleados y se benefició en $5 millones tras la muerte de uno de ellos mientras que su familia no recibió nada.

A pesar de la seriedad del tema y el profundo efecto que la crisis ha tenido en la vida de muchos estadounidenses, Moore logra inyectarle un poco de comedia a su película. En una ocasión, intenta realizar un arresto ciudadano contra algunos de los gerentes ejecutivos de los bancos y exige que devuelvan el dinero que recibieron en el paquete de rescate.

A Moore se le ha preguntado cómo puede justificar hacer una crítica tan severa contra el capitalismo al tiempo que recibe el apoyo económico de los grandes estudios y distribuidores. Su respuesta típicamente ha sido beligerante.

“Me aprovecho de una de las fallas escandalosas del capitalismo. Hay que recordar que el capitalista te vendería la soga con la que se ahorcaría con tal de hacer una ganancia”, dijo Moore. “Tenemos un sistema económico injusto, no democrático, que va en contra de los principios en los que supuestamente creemos.”

El cineasta dijo que había ahorrado su dinero para llegar a un día como éste, en el cual puede producir películas sin estar atado a los capitalistas del país. “Tengo mi propio dinero para hacer mis propias películas”, dijo, “y no me importa lo que piensan los ladrones capitalistas del país”.

Aunque Moore insiste en que el capitalismo no es el camino a seguir, no ofrece una alternativa clara para reformar la economía, pero aboga por la propiedad compartida de las empresas en la forma de cooperativas, mostrando un grupo de compañías donde este sistema ha dado buenos resultados.

Después de arrojar tanta información al auditorio durante su película, Moore dijo que espera “que los americanos empiecen a despertar un poco y que vean que están participando en un sistema que está jodiéndolos”.

Michael Moore makes a film against capitalism.

Michael Moore has returned to the screen to attack the banking system in his country and the people who run it.

“Capitalism: a love story,” is Moore’s latest film in which he examines the current global financial crisis and comments on what is wrong with the U.S. economy.

In previous productions Moore attacked the health-care system, the gun culture in the United States, and the war in Iraq.

“I have wanted to make a movie about capitalism for a year and a half. Finally I started,” Moore said. “And I saw many things about people losing their jobs, their homes, with mortgages that went into foreclosure.”

With his usual fury, Moore said the problem began nearly 30 years ago with the implementation of economic measures by President Ronald Reagan, who reduced taxes on the wealthiest Americans and relaxed banking restrictions.

“I think we have an economic system that is unfair, undemocratic, and goes against the principles we supposedly believe in: democracy and ethical behavior that forces us to assume obligations to the dispossessed. And I think we have to change fundamentally what drives our economy. Otherwise we will continue to have problems and things will get even worse.”

“Capitalism, a love story” is about the rescue of large banks by the government of the United States and compares it to how employees of small businesses were left without work and without unemployment insurance.

Moore also discovered a disturbing practice of an insurance company that took out life insurance on employees and benefited by $5 million after the death of one of them while his family received nothing.

Despite the seriousness of the issue and the profound effect the crisis has had on the lives of many Americans, Moore manages to inject some comedy into his film. On one occasion, he tries to perform a citizen’s arrest against some senior bank executives and demands that they return the money they received in the rescue package.

Moore was asked how he can justify making such severe criticism against capitalism while receiving financial support from the major studios and distributors. His response was characteristically belligerent.

“I am taking advantage of one of the outrageous failures of capitalism. It’s important to remember that the capitalist will sell you the rope you will hang him with if he can make a profit,” said Moore. “We have an unfair, undemocratic economic system that is in against the principles that we supposedly believe in.”

He also said he had saved his money to get to a day like this, in which he can produce movies without being obligated to the capitalists of the country “I have my own money to make my own movies,” he said, “and I don’t give a shit about the opinions of the capitalist rip-off artists of the country.”

While Moore insists that capitalism is not the way to go, he offers no clear alternative for reforming the economy, but he advocates for shared ownership of enterprises in the form of cooperatives, showing a group of companies where this system has led to good results.

After throwing so much information at the audience during his film, Moore said he expected “that Americans will start to wake up a bit and see that they are participating in a system that that is royally screwing them.”

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